A ‘fake’ smile

Smile.

Nope, It’s a faking smile.

————–

Sejenak aku merasakan bahwa senyuman yang barusan aku lontarkan adalah sebuah senyuman palsu. Hanya untuk menyenangkan seseorang yang berpapasan denganku, menyenangkan lawan bicaraku, dan menyenangkan semua orang, tetapi tidak hatiku. Sigh.

Wanita memang pandai merahasiakan sesuatu. Wanita pandai menyimpan sejutaa rahasia didalam hatinya, dan tertutup rapat hanya untuk dirinya sendiri. Sebutan super menurutku memang pantas diberikan pada seorang wanita, sehingga menjadi sebuah frasa super woman. Wanita memang pandai menyimpan rahasia bertahun-tahun, sampai akhirnya hanya keadaanlah yang dapat membuka gemboknya.

Should I give all of the people a smile, although that’s a faking smile?

8 thoughts on “A ‘fake’ smile

    • haiiii missss😀
      yes, I do believe that not all women are a camouflager (suppose that this word is exist :D). And I prefer words on that picture “so stop pretending you’re alright, because you’re not”🙂
      I dont wanna be a fake plastic tree. It’s fake and it’s plastic. Double fake😀

      Kate Winslet in Titanic said, “A woman’s heart is deeper that the ocean for a secret”, and I have an experience that I see a woman keep her secret, a very important secret for a long long time🙂
      *yah bener sih, gak semua wanita kek gitu :p*

      komen yang labil😀

  1. eh senyum kan bikin orang seneng..🙂

    daripada cemberut muka murung.

    udah muka jelek, cemberut, urung, gag jelas, idup lagih :-” #bunuh diri

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s